niedziela, 20 września 2020

Cyniczna Cynisca

Jak suka byłam ci wierna mężu mój.
Nie zasługiwałeś na moje wybaczenie,
Ale ona jest do mnie zbyt podobna.

Jak pies byłam przy twojej nodze w pracowni.
Mężu mój, moja twarz w twojej rzeźbie
Dwadzieścia lat młodsza, kochasz więc ją.

Jak kot, raz wyszłam po zakupy 
Wracając widziałam jak ona całuje cię namiętnie.
Czekałam żeby jak Edyp mnie zabiła.

Jak wróbel złożyłam przysięgę, że 
Ci prędko nie wybaczę, mężu mój, Pigmalionie.
Niech Galatea będzie ci córką-żoną.

Jeśli jednak mężu mój zjawisz się pod drzwiami
Mojego bezpiecznego domu, wystawię cię
Jak psa na bruk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ulysses

  I never understood what people meant When they spoke of feeling tempted Before I talked to you I never before thought about dashing my san...