środa, 29 lipca 2020

przestrzeń

Czy ktoś kiedyś zachęcił cię
Do wejścia tam wysoko?

Góry są piękne,
Nie widzę ani słońca ani księżyca.

Czy czas istnieje?
Ciało stoi w miejscu.

Pustka dookoła
Próżnia w płucach.

Ciało próbuje sprawdzić czy śpisz?
To jest tak jak zawsze. 

Głowa pod wodą.
Ciemność.

Stopy nad ziemią.
Pustka.

Z pustki w pustkę
Nie ma dołu.

Czemu spadasz?
Nie ma dołu.

Wszystko jest zawieszone 
na niewidocznych niciach.

Ja tam dalej siedzę.
Ja tam wiszę.

Ja tam siedzę.
Ja tam mam zbyt luźną pętlę na szyi.

Ja tam schodzę w przepaść. 
Ja tam nurkuję.

Ja tam jestem jak spaghetti
W czarnej dziurze.

Każdego ranka zdejmuję pętlę.
Każdej nocy spadam w nicość. 

Nic dookoła
Poza nieskończoną przestrzenią pod stopami i nad głową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ulysses

  I never understood what people meant When they spoke of feeling tempted Before I talked to you I never before thought about dashing my san...