sobota, 8 sierpnia 2020

Odczep się od mojej siostry

Odczep się od mojej siostry,

Filozofie.


Chcesz zniszczyć dwie osoby?

Mój nóż jest gotowy. 


Nie chcę jej martwić

Ale jeśli jej coś zrobisz...


Odczep się od mojej siostry,

strzelcze wyborowy.


Mam dość widzenia ciebie cały czas.

Mam dość słyszenia o tobie. 


Chcesz gadać ze mną?

Dam trochę czasu.


Odczep się od mojej siostry,

 naukowcu od siedmiu boleści.


Nie masz prawa mówić o nauce

siedząc i bredząc o literaturze szesnaście godzin na dobę.


Nie masz prawa mnie pouczać,

żyję na tej ziemi dłużej od ciebie.


Odczep się od mojej siostry,

zostaw ją w spokoju.


Nie odosabniaj jej, draniu.

Nie spędzaj z nią każdej godziny.


Odczep się od nas,

bo mamy cię dość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ulysses

  I never understood what people meant When they spoke of feeling tempted Before I talked to you I never before thought about dashing my san...