poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Poświęcenie

Jesteś całym moim światem.

Jestem na kolanach,
Tylko tak możesz patrzeć na mnie z góry.

Piszę do ciebie w pośpiechu listy. 
Nie odpowiadasz, 
najjaśniejsza bogini brzasku.

Tłumaczę zagubionej boskości
Sekrety wszechświata,
Mocy zamkniętych w księgach
I warowniach wysokich.

Czemu jeszcze się modlę?
Nic nie potrzebujesz ode mnie.
Ja dalej wzdycham za tobą
Bo tracę kontrolę nad sobą.
Oznacz mnie swoją pieczęcią.

Nie zasługuję na twoją uwagę.
Twoje oczy jednak przeszywają
Widzą moje błędy
Widzą słowa na kartce pod twymi stopami.
Zostawiam listy
i moją siłę.

Moje myśli dookoła ciebie
jesteś w mojej głowie.
Gdy cię widzę
burza ucisza się
zapominam o najprostszych rzeczach
zapominam o istnieniu
i jego bólu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ulysses

  I never understood what people meant When they spoke of feeling tempted Before I talked to you I never before thought about dashing my san...